Overslaan en naar de inhoud gaan

Snapchat kiest nieuwe partners voor Discover

BuzzFeed en Vox.com nemen plek in van Yahoo en Warner Music.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Snapchat trekt nieuwe mediapartners aan voor de functie &;Discover&;, waar elf vaste uitgevers de ruimte krijgen om content te delen. 

related partner content for mobile comes here

Buzzfeed
Buzzfeed en iHeartRadio inmiddels onderdeel van de uitgevers. Zij vervangen Yahoo en Warner Music. Het lijkt erop dat Snapchat op zoek is naar uitgevers die al jong publiek trekken, in plaats van uitgevers die daar naar streven.  

Einde zomer
Snapchat zal naar verluidt eind augustus of september een tweede groep nieuwe uitgevers aan Discover toevoegen, waarvan er één is. Snapchat zou daarnaast praten met diverse uitgevers, waaronder .

Discover
Discover is één van de weinige functies op Snapchat waar inkomsten gegenereerd kunnen worden doormiddel van advertenties. Onlangs kreeg Discover een binnen het platform.

Gebruikers
Snapchat heeft zo&;n 100 miljoen dagelijks actieve gebruikers. Het grootste deel daarvan bestaat uit millennials.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in