Overslaan en naar de inhoud gaan

Robert Hagendoorn director Strategy & Concept bij MediaScience

MediaScience wil zich voortaan positioneren als data-gedreven digitaal marketingbureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hagendoorn is voormalig partner en creative director van onder meer Red Urban en Etcetera. Strategy & Concept is een nieuwe tak binnen MediaScience. Deze afdeling gaat creatie samen met media en data het hart vormen van de dienstverlening van MediaScience.

René Zeedijk, managing partner van MediaScience: &;Met het toetreden van Robert komt creatie echt in het DNA van het bureau. Wij kiezen hiermee voor een geïntegreerde aanpak, waarin data de sturende kracht is voor media en creatie. Bij mediabureaus zijn creatie en media vaak volledig aparte afdelingen. Je ziet nog veel te veel schakels in dit proces waardoor effectiviteit verloren gaat. Bij ons zijn creatie en media volledig geïntegreerd, op één werkvloer. In de huidige markt is daar behoefte aan.&;

Hagendoorn vertrok in 2015 bij Etcetera om zich meer op digitaal te richten. Na een freelance periode bij MediaScience is hij nu in zijn nieuwe functie één van de drijvende krachten in een team van techneuten, creatieven, campaign managers en mediastrategen.

Hagendoorn: &;Technologie heeft ervoor gezorgd dat we mensen uit de doelgroep herkennen op het moment dat ze online zijn. Dat heeft het hele spel veranderd. We zijn nu in staat de boodschap op die momenten af te stemmen. Iemand die om 18:30 uur op Amsterdam CS Facebook checkt, raken we met een andere boodschap dan iemand die even tussendoor op z’n werk het nieuws bekijkt. Als je dat herkent en je de campagne ook op die manier goed hebt opgebouwd, kun je als merk ineens heel relevant aanwezig zijn in de belevingswereld van de klant. Live.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in