Overslaan en naar de inhoud gaan

Relatietest nieuw bureau Screw The Line

Het nieuwe reclamebureau Screw The Line wil dat merken een liefdesrelatie aangaan met consumenten en komt met een relatietest.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het bureau is een liefdesrelatie aangaan de beste manier om consumenten te binden, gedrag te beïnvloeden en concrete resultaten te boeken. Aan de basis van deze visie staat de wetenschappelijke theorie van de Amerikaanse gedragswetenschapper Sternberg die door Screw the Line is vertaald in een praktisch concept en een doe-het-zelf quickscan (relatietest). Met de quickscan weet ieder merk binnen 5 minuten welk type liefdesrelatie het heeft met de doelgroep.

related partner content for mobile comes here

De sociaal psycholoog Sternberg stelt dat een liefdesrelatie tussen mensen is opgebouwd uit drie elementen: passie, intimiteit en commitment. Op basis van deze elementen defineerde Sternberg acht type relaties tussen mensen. Screw The Line vertaalde deze wetenschap door naar acht type relaties tussen merken en mensen.

De relatietest is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in