Relatietest nieuw bureau Screw The Line
Volgens het bureau is een liefdesrelatie aangaan de beste manier om consumenten te binden, gedrag te beïnvloeden en concrete resultaten te boeken. Aan de basis van deze visie staat de wetenschappelijke theorie van de Amerikaanse gedragswetenschapper Sternberg die door Screw the Line is vertaald in een praktisch concept en een doe-het-zelf quickscan (relatietest). Met de quickscan weet ieder merk binnen 5 minuten welk type liefdesrelatie het heeft met de doelgroep.
De sociaal psycholoog Sternberg stelt dat een liefdesrelatie tussen mensen is opgebouwd uit drie elementen: passie, intimiteit en commitment. Op basis van deze elementen defineerde Sternberg acht type relaties tussen mensen. Screw The Line vertaalde deze wetenschap door naar acht type relaties tussen merken en mensen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe relatietest is te vinden op www.screwtheline.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid