Overslaan en naar de inhoud gaan

RCC: aanpassing website Blut

De website van het drankmerk 'Blut halfvolle wodka' moet worden aangepast.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Reclame Code Commissie gelast dit, omdat de site zich naar haar oordeel richt op kinderen. De uitspraak volgt op een klacht van de Stichting Alcoholpreventie (Stap).

related partner content for mobile comes here

Op de wordt reclame gemaakt met cartoons en een filmpje. De codecommisie vindt dit `niet een wijze waarop men in het algemeen volwassenen aanspreekt`, aldus Trouw.
Eigenaar Cindy Kouwenoord vond de klacht vergezocht, maar legt zich bij de uitspraak neer. De 31-jarige zegt zich met haar groepje medeondernemers te richten op mensen van `onze eigen leeftijd`.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in