Overslaan en naar de inhoud gaan

Primeur in Nederland voor ING met Snapchat worldlens

ING geeft op Snapchat een vervolg aan de door BNTI ontwikkelde ‘Kleur het leven’ campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Samen met Mindshare is er dit jaar een campagne ontwikkeld rondom de speciale Pride Snapchat worldlens. In de facelens kleurt de snapchatter in een regenboogleeuw. Als je deze omdraait, neemt ING je mee in een virtuele wereld. In de echte wereld verschijnen allerlei virtuele objecten zoals leeuwen, regenbogen en confetti.

Naast de worldlens ontwikkelde Snapchat een eventfilter die tijdens de Canal Pride in Amsterdam gebruikt kan worden.

related partner content for mobile comes here

Rutger Vink en Lize Korpershoek


De Snapchat (world)lens is in samenwerking met GoSpooky aangejaagd door YouTubers Rutger Vink en Lize Korpershoek, die de mogelijkheid hadden de snapchatlenzen als eerste te gebruiken.

De snaps kun je versturen naar het ING Snapchat account ING_nl. Een selectie van snaps is terug te zien op digitale schermen van MMD Media op Amsterdamse metrostations en in de snapstory, op Facebook en Instagram tijdens de Pride Amsterdam.


De snaps kun je versturen naar het ING Snapchat account ING_nl. Een selectie van snaps is terug te zien op digitale schermen van MMD Media op Amsterdamse metrostations en in de snapstory, op Facebook en Instagram tijdens de Pride Amsterdam.

De snaps kun je versturen naar het ING Snapchat account ING_nl. Een selectie van snaps is terug te zien op digitale schermen van MMD Media op Amsterdamse metrostations en in de snapstory, op Facebook en Instagram tijdens de Pride Amsterdam.

Diversiteit


ING is al 12 jaar betrokken bij de Pride en vindt het belangrijk dat iedereen de vrijheid heeft om te kunnen zijn wie ze willen zijn. 'Met het vervolg van de ‘Kleur het leven’ campagne op deze vernieuwende manier laat ING zien dat diversiteit voor hen belangrijk is', zegt Maaike van Vorstenbos, Connection Planning Manager bij Mindshare.

Parkmobile was in april de eerste lokale adverteerder via Snapchat Nederland, dat begin dit jaar hier een saleskantoor opende.


Parkmobile was in april de eerste lokale adverteerder via Snapchat Nederland, dat begin dit jaar hier een saleskantoor opende.

in april de eerste lokale adverteerder via Snapchat Nederland, dat begin dit jaar hier een saleskantoor opende.

de eerste lokale adverteerder via Snapchat Nederland, dat begin dit jaar hier een saleskantoor opende.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in