
PNOzorg, een zorgverzekeraar voor creatieve beroepen, heeft in de VS de International Golden ECHO Award gewonnen.
De ECHO Awards worden toegekend door de Direct Marketing Association in de VS en gaan naar campagnes die aantoonbaar bijdragen aan het veranderen van de business.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe jury was onder de indruk van de slimme online marketing door Jeroen Bertrams van PNOzorg. Zijn inspanningen, aangevuld met de ‘Saaie gast’ campagne van \Neboko Downtown, resulteerde in een enorme groei van het klantenbestand van PNOzorg in een periode van zes weken.
Daarnaast sleepte de campagne de Henry Hoke Award in de wacht. Deze gouden bekroning wordt uitgereikt aan de campagne met de meest gedurfde oplossing voor een lastig sales/marketing probleem.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee