Babbels wordt Branding a Better World


Het Amsterdamse ‘creative branding agency’ Babbels heet vanaf 10 oktober - Dag van de Duurzaamheid - Branding a Better World.
Het bureau spreekt uit dat die nieuwe naam precies zegt waar het in gelooft. Het gaat zich volledig toeleggen op duurzame communicatie voor duurzame merken. In een persbericht meldt het bureau: 'Wij gaan duurzaam sexy maken!'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe uitleg van het bureaumotto: 'Branding a Better World, one campaign at a time', luidt: 'Het bureau gelooft dat als je de kracht van creatieve communicatie los laat op duurzame merken, de wereld écht gaat veranderen.'
Branding a Better World zegt een grote voorliefde te hebben voor merken die de wereld beter en mooier willen maken. 'Merken die een ecologisch, fairtrade, sociaal- of maatschappelijk betrokken, kunst en cultureel component hebben.'
In de afgelopen jaren heeft het bureau een aantal van dat soort merken aangetrokken: Organic Flavour Company, Schiphol Verduurzaming, Reumafonds, GreenSeat en AVRO. Zo hebben ze veel goede cases en expertise opgebouwd.
Recent maakte Babbels de protestcampagne voor de NPO: 'Onze programma’s bezuinig je niet 1 2 3 weg.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid