Overslaan en naar de inhoud gaan

Babbels wordt Branding a Better World

Reclamebureau Babbels gaat zich richten op duurzame communicatie voor duurzame merken en verandert van naam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amsterdamse ‘creative branding agency’ Babbels heet vanaf 10 oktober - Dag van de Duurzaamheid - Branding a Better World.

related partner content for mobile comes here

Het bureau spreekt uit dat die nieuwe naam precies zegt waar het in gelooft. Het gaat zich volledig toeleggen op duurzame communicatie voor duurzame merken. In een persbericht meldt het bureau: 'Wij gaan duurzaam sexy maken!'

De uitleg van het bureaumotto: 'Branding a Better World, one campaign at a time', luidt: 'Het bureau gelooft dat als je de kracht van creatieve communicatie los laat op duurzame merken, de wereld écht gaat veranderen.'

Branding a Better World zegt een grote voorliefde te hebben voor merken die de wereld beter en mooier willen maken. 'Merken die een ecologisch, fairtrade, sociaal- of maatschappelijk betrokken, kunst en cultureel component hebben.'

In de afgelopen jaren heeft het bureau een aantal van dat soort merken aangetrokken: Organic Flavour Company, Schiphol Verduurzaming, Reumafonds, GreenSeat en AVRO. Zo hebben ze veel goede cases en expertise opgebouwd.

Recent maakte Babbels de protestcampagne voor de NPO: 'Onze programma’s bezuinig je niet 1 2 3 weg.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in