Overslaan en naar de inhoud gaan

Oxfam Novib: Like to Dislike

Oxfam Novib introduceert de campagne Like to Dislike. Het is een Facebookcampagne die volgers van de organisatie aanmoedigt om 'de vuile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uiteindelijk doel van Oxfam Novib is om samen met haar achterban de publieke druk op overheden en bedrijven op te voeren en de voedselcrisis structureel aan te pakken. 'De feiten in rapporten over de voedselcrisis bereiken helaas doorgaans maar een beperkt publiek. Oxfam Novib wil nu via zoveel mogelijk Facebook–gebruikers bereiken', meldt Tom van der Lee, directeur campagnes.

related partner content for mobile comes here

'Wij verzamelen de feiten, voorbeelden en verhalen rondom de wereldwijde voedselcrisis en maken ze concreet en visueel aantrekkelijk', zegt Van der Lee. 'Met een paar simpele "likes" kunnen mensen hun verontwaardiging met al hun vrienden delen. Hiermee ontstaat een steeds groter wordende digitale inktvlek van bewustwording over misstanden in het wereldvoedselsysteem. Uiteindelijk willen we samen de publieke druk op overheden en bedrijven opvoeren met als doel voedselzekerheid voor iedereen.'

Like to Dislike is onderdeel van de wereldwijde Oxfam voedselcampagne Grow.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in