Oxfam Novib: Like to Dislike
Uiteindelijk doel van Oxfam Novib is om samen met haar achterban de publieke druk op overheden en bedrijven op te voeren en de voedselcrisis structureel aan te pakken. 'De feiten in rapporten over de voedselcrisis bereiken helaas doorgaans maar een beperkt publiek. Oxfam Novib wil nu via Like to Dislike zoveel mogelijk Facebook–gebruikers bereiken', meldt Tom van der Lee, directeur campagnes.
'Wij verzamelen de feiten, voorbeelden en verhalen rondom de wereldwijde voedselcrisis en maken ze concreet en visueel aantrekkelijk', zegt Van der Lee. 'Met een paar simpele "likes" kunnen mensen hun verontwaardiging met al hun vrienden delen. Hiermee ontstaat een steeds groter wordende digitale inktvlek van bewustwording over misstanden in het wereldvoedselsysteem. Uiteindelijk willen we samen de publieke druk op overheden en bedrijven opvoeren met als doel voedselzekerheid voor iedereen.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaLike to Dislike is onderdeel van de wereldwijde Oxfam voedselcampagne Grow.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid