'Opmars digitale tv zet door'
Daarmee maakt 28 procent van de Nederlandse huishoudens inmiddels gebruik van digitale tv, blijkt uit het onderzoek Consumer Insights ICT van TNS Nipo onder 30.000 Nederlandse huishoudens.
Een verdere groei van digitale tv komt niet zozeer voort uit de spontane vraag van consumenten, maar vanuit de specifieke pakketten die aangeboden worden.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaOngeveer twee miljoen Nederlandse huishoudens kijken naar digitale tv. Na een enorme groei in 2006 leek de opmars van digitale tv in het eerste kwartaal van 2007 te stabiliseren, maar nu zet de opmars van digitale tv dan toch door.
Vorig jaar profiteerde UPC nog het meest van de groei van digitale tv, maar in 2007 zijn ook @Home, Casema en KPN in opmars.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid