Online account KPN van Mindshare naar The Online Company
KPN Consumentenmarkt (Mobiel en Residential) en Hi (Mobiel) zijn met de online accounts per 1 mei klant geworden bij The Online Company.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor 1 mei deed Mindshare de online ATL mediastrategie, planning en executie. Pas nu is bekend geworden dat KPN heeft besloten The Online Company daar voortaan voor in te zetten. The Online Company heeft recentelijk rond onder andere de KPN-campagnes ‘Begin Gemist’ en ‘Rijksmuseum’ de inzet van online media en de creatie verzorgd.
Het is niet bekend of er een pitch aan de keuze vooraf is gegaan. Volgens woordvoerster Ellen van Heerwaarden van KPN werkte het concern al samen met The Online Company en 'is deze samenwerking nu geïntensiveerd voor online ATL mediastrategie, planning en executie'.
Mindshare is verantwoordelijk voor de geïntegreerde mediastrategie van KPN, GroupM voor buying online en offline.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid