Overslaan en naar de inhoud gaan

Online account KPN van Mindshare naar The Online Company

KPN Consumentenmarkt (Mobiel en Residential) en Hi (Mobiel) zijn met de online accounts per 1 mei klant geworden bij The Online Company.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor 1 mei deed Mindshare de online ATL mediastrategie, planning en executie. Pas nu is bekend geworden dat KPN heeft besloten The Online Company daar voortaan voor in te zetten. The Online Company heeft recentelijk rond onder andere de KPN-campagnes ‘Begin Gemist’ en ‘Rijksmuseum’ de inzet van online media en de creatie verzorgd. 

Het is niet bekend of er een pitch aan de keuze vooraf is gegaan. Volgens woordvoerster Ellen van Heerwaarden van KPN werkte het concern al samen met The Online Company en &;is deze samenwerking nu geïntensiveerd voor online ATL mediastrategie, planning en executie&;.

Mindshare is verantwoordelijk voor de geïntegreerde mediastrategie van KPN, GroupM voor buying online en offline.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in