Overslaan en naar de inhoud gaan

Chalmers, Woerde en Engels in jury Creative Press Challenge 2014

De Persgroep maakt vandaag de jury van de Creative Press Challenge 2014 bekend, een jaarlijks terugkerende wedstrijd voor de Nederlandse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mark Chalmers (Executive Creative Director Vice, voorheen bij Tribal DDB), Mark Woerde (Oprichter LEMZ) en Bas Engels (Creative Managing Director TBWA\Neboko) vormen het creatieve hart van de jury. Daarnaast maken Mardjan Seighali (Directeur Stichting voor Vluchtelingstudenten - UAF) en Philippe Remarque (Hoofdredacteur de Volkskrant) deel uit van de jury.

related partner content for mobile comes here

‘De is een invitation only competitie, om zo de kwaliteit van de inzendingen te waarborgen’, aldus De Persgroep. ‘Na de zomer wordt de shortlist van reclamebureaus bekendgemaakt, die uitgenodigd worden om deel te nemen. Creative Directors van de top van de Nederlande reclamewereld ontvangen een uitnodiging om hun beste talent te selecteren voor deelname. De winnaars van , Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred, en de top 4 beste teams krijgen een free pass om weer mee te doen.’

Tevens worden 10 wildcards weggegeven aan teams die hun plaats in de Challenge weten te veroveren met een briljante mail naar .

Vorig jaar verscheen rond de Creative Press Challenge tevens een , als ode aan het medium print.

 

Fotografie: Corriette Schoenaerts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in