Overslaan en naar de inhoud gaan

Nike komt met The Secret Tournament

Nike heeft 24 topvoetballers verzameld om The Secret Tournament te spelen in een wereldwijde multimediacampagne die vandaag van start gaat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is ontwikkeld door Wieden & Kennedy in Amsterdam. Blikvanger is een drie minuten durende commercial met de stervoetballers samen in een enorme tanker in een onbekende haven. Ze spelen een geheim toernooi georganiseerd door oud-voetballer Eric Cantona. Gelukkig mochten ook nog een paar Nederlanders opdraven: Ruud van Nistelrooy (deel uitmakend van The Onetouchables en bij de Hades doet Edgar Davids mee. Het toernooi wordt op de website gespeeld, waar de acht topteams voor de eerste plaats strijden. Ook fans kunnen meedoen. Er is ook een live-uitvoering van 8 april tot en met 12 mei. Er zijn dan drie-tegen-drie-toernooien in Rotterdam en omgeving.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in