Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll: Postbank wordt ING en dat is een teken van zwakte

Het nieuws van vandaag is natuurlijk dat de Postbank ING Bank wordt, ook al verrast dat niet echt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar kijk er eens naar als marketeer en niet als CEO of financieel directeur. Is het dan handig om het sterke merk in korte tijd te laten overgaan naar een zwakker merk, omdat ING nu eenmaal internationaal beter ligt?

related partner content for mobile comes here

Is de hele operatie niet zuiver financieel gedreven en toont het niet gewoon aan dat marketing helemaal niet leidend is in het Nederlandse en internationale bedrijfsleven?
Want in deze operatie spelen andere argumenten een rol dan die van de consument.

Stem!

De vorige poll (met 293 reacties) ging over het nieuws van vorige week: de lancering van Dag. Nu zijn er vier gratis kranten en wat is de reactie van de MolBlog-bezoekers?

Slechts 15 procent zegt: ik ga mijn betaalde abonnement opzeggen.

48 procent gaat al die kranten gewoon lezen.

En 38 procent heeft er geen zin meer in en zegt dat ze die gratis kranten echt niet gaan lezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in