Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe bladformule Wannahaves

Wannahaves the Magazine hanteert vanaf 2004 een nieuwe bladformule. Het magazine kiest voor een jongere mannendoelgroep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boodschap van de titel is dat Wannahaves ‘informeert, inspireert en intrigeert’. Vanaf 1 januari is er een wisseling in de hoofdredactie. Siu Lie Tan volgt Hermelijn van der Meijden op, die zich vanaf nu volledig op Strictly Magazine richt.

related partner content for mobile comes here

Met deze overgang kiest Wannahaves, the Magazine ook voor een andere bladformule. Wannahaves presenteert mannen een glossy, die hen in hun eigen tone of voice informeert over urban lifestyle. Het blad richt zich op de leeftijdsgroep 20‒35 jaar. Dit is een fase in het leven waarin carrière, levensstijl en persoonlijke ontwikkeling steeds belangrijker worden en waarin mensen durven te dromen.

Wannahaves is een uitgave van NTG Special Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in