
Boodschap van de titel is dat Wannahaves ‘informeert, inspireert en intrigeert’. Vanaf 1 januari is er een wisseling in de hoofdredactie. Siu Lie Tan volgt Hermelijn van der Meijden op, die zich vanaf nu volledig op Strictly Magazine richt.
Met deze overgang kiest Wannahaves, the Magazine ook voor een andere bladformule. Wannahaves presenteert mannen een glossy, die hen in hun eigen tone of voice informeert over urban lifestyle. Het blad richt zich op de leeftijdsgroep 20‒35 jaar. Dit is een fase in het leven waarin carrière, levensstijl en persoonlijke ontwikkeling steeds belangrijker worden en waarin mensen durven te dromen.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Wannahaves is een uitgave van NTG Special Media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid