Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands influencer-marketingbureau gaat internationaal

Friends of the Brands brengt eventformats naar Dubai.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Merken op een originele manier in contact brengen met social influencers als celebrities, bloggers, vloggers, topsporters, ondernemers en journalisten. Dat is wat sinds de oprichting drijft. “Dat doen we door middel van het organiseren van exclusieve events, waar merken en social influencers elkaar ontmoeten,' vertelt directeur Dionne Schulf.

related partner content for mobile comes here

In Nederland ziet Friends of the Brands de vraag naar eventformats dit jaar dan ook fors toenemen. Zo organiseerde het bedrijf in de net geopende A’DAM Toren Like My Brand Men – Music & Entertainment. Honderd van de meest invloedrijke mannen uit de muziek- en entertainmentwereld kwamen hier samen met topmensen van bekende merken als Dyson, Lexus en JFK Magazine.

9 miljoen mensen per event

Dit jaar was ook de zestiende editie van The Gift Suite. Een event waar ruim vijftig bekende Nederlanders en populaire bloggers en vloggers kennis maakten met de vertegenwoordigers van twintig merken op het gebied van fashion, beauty, healthy food en lifestyle. “Met The Gift Suite bereiken we per event meer dan 9 miljoen consumenten. Like My Brand heeft een gemiddeld bereik van 5 miljoen mensen”, aldus Schulf.

Heeft influencer marketing in Nederlands de afgelopen jaren een hoge vlucht genomen, ook in andere landen ziet Schulf de interesse nu groeien. In België is Friends of the Brands actief met The Gift Suite en Like My Brand - The White Dinner. En voor dit jaar staat de utirol op het programma van concepten in Duitsland en de Verenigde Arabische Emiraten.

'De markten daar zijn nog lang niet zo ontwikkeld zijn als hier en dat biedt voor ons enorme kansen, aldus Schulf. Er gebeurt nog meer het komende jaar. Zo gaat Friends of the Brands andere bedrijven die zich bezighouden met influencer marketing adviseren met op maat gemaakte trajecten. Daarmee profileert het bureau zich als dé influencer marketing specialist in Nederland en daar buiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in