Contentmarketing Campagne voor de krant is altijd actueel in ‘niet iedereen leest het FD’ Elke dag een nieuw statement op social media en in buitenreclame
Media Talentenprogramma voor jonge reclamecreatieven van start Tijdens een speciaal traject ontwikkelen creatieven zich bij vier bureaus in één jaar
Influencer marketing Samsung ondersteunt shorttrackers Sjinkie Knegt en Suzanne Schulting VR-technologie moet schaatsers aan medailles helpen in Korea.
Carriere Emoji: De digi-taal van de toekomst? In een online wereld waarin visuele content steeds meer de overhand krijgt, ontwikkelen emoji zich in rap tempo tot het dialect van het…
Premium Influencer marketing McDonald’s wil meest geliefde merk van Nederland worden, ook al is dat niet heel realistisch ‘Always Open for Good Times’ deel II: ‘Als je echt ambitieus bent, moet je uit de enge definitie van je eigen markt breken.’
Contentmarketing Campagne voor de krant is altijd actueel in ‘niet iedereen leest het FD’ Elke dag een nieuw statement op social media en in buitenreclame
Media Talentenprogramma voor jonge reclamecreatieven van start Tijdens een speciaal traject ontwikkelen creatieven zich bij vier bureaus in één jaar
Influencer marketing Samsung ondersteunt shorttrackers Sjinkie Knegt en Suzanne Schulting VR-technologie moet schaatsers aan medailles helpen in Korea.
Carriere Emoji: De digi-taal van de toekomst? In een online wereld waarin visuele content steeds meer de overhand krijgt, ontwikkelen emoji zich in rap tempo tot het dialect van het…
Premium Influencer marketing McDonald’s wil meest geliefde merk van Nederland worden, ook al is dat niet heel realistisch ‘Always Open for Good Times’ deel II: ‘Als je echt ambitieus bent, moet je uit de enge definitie van je eigen markt breken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid