Moses richt kidsbureau Young Originals op
Creatief bureau Moses begint een nieuw marketingcommunicatiebureau dat zich richt op kinderen en jongeren (0-18 jaar): Young Originals.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nieuwe bureau moet de kennis en ervaring bundelen die Moses de afgelopen 11 jaar heeft opgebouwd op gebied van kids en jongerenmarketing.
Klanten zijn onder meer Disney Channels Benelux, Big Balloon Uitgeverij (van onder andere bladen als Cars Magazine, Dora, Playmobil magazine), 999 games en Zpress Jr (Hitkrant, Girlz).
Afgelopen weekend was de officiële lancering in het nieuwe kantoor aan de IJburglaan in Amsterdam. Ruim 100 kinderen tussen 1 en 18 jaar uit heel Nederland creëerden samen met kunstenaar Boxie een muurschildering.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid