Overslaan en naar de inhoud gaan

Longlist ABC Accenten

De longlists voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en Consistent Accent zijn bekend. Om het Groot Accent voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de titel Bureau van het Jaar 2009 wordt gestreden door Achtung!, Alfred, Doom&Dickson, Etcetera, Lemz, N=5, Selmore, TBWA\Neboko, They en Tribal DDB.

related partner content for mobile comes here

Op de longlist voor het Consistent Accent 2009, voor de meest consistente communicatieaanpak van de afgelopen jaren, staan Albert Heijn, Belastingdienst, BOB, De Bijenkorf, Gamma, Hema, Hi, Interpolis, KPN en Unox.

De jury, bestaande uit vertegenwoordigers van Adformatie, BVA, San en de externe deskundigen Jempi Moens (Fresh Forward) en Rob Benjamens (Conclusion Communication Architects) selecteert uit de drie longlists drie shortlists met elk drie kandidaten die zich op 12 mei presenteren. Voorzitter van de jury is Gerlach Cerfontaine, voormalig topman bij Schiphol.

Vorig jaar won de Koninklijke Landmacht het Consistent Accent, TBWA\Neboko werd Bureau van het Jaar en Albert Heijn Adverteerder van het Jaar. De 2009 worden op 27 mei uitgereikt in Studio 21 in Hilversum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in