Overslaan en naar de inhoud gaan

Loden Leeuw voor Bonprix

Slecht nagesynchroniseerde commercial van Vanish Oxi Action overtuigend tweede.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maandagavond heeft Tros Radar in de live-uitzending de Loden Leeuwen uitgereikt. De award is een jaarlijkse ‘beloning’ voor de meest irritante reclames. Het Nederlands publiek stemde dit jaar 75 duizend keer.

related partner content for mobile comes here

Bonprix tegen Vanish
Tot meest irritante commercial van 2013 werd uitgeroepen de commercial van internetwinkel Bonprix (met 25 procent van de stemmen.) Daarin slaan twee dames met hetzelfde outfitje een lunchroom kort en klein, waarna ze samen gebroederlijk op de foto gaan. Kijkers vallen over het feit dat hier zinloos een lunchroom vernield wordt. Dit zou aanzetten tot vandalistisch gedrag. De slecht nagesynchroniseerde commercial over ‘Niccolo en Matteo’ van vlekkenmiddel Vanish Oxi Action moest met 23 procent van de stemmen genoegen nemen met een tweede plaats.

Irritante BN’er
De Loden Leeuw voor de meest irritante BN’er in een reclame gaat dit jaar naar Maarten van der Weijden voor zijn filmpje van zorgverzekeraar Menzis. Daarmee wint hij maar nipt van Sylvie Meis, die op 23 procent van de stemmen kon rekenen voor haar verschijnen in commercial van lingerieketen Hunkemöller. De commercial van Van der Weijden wordt vooral irritant gevonden vanwege zijn slechte presentatie, het gezwollen stemgeluid en zijn harkerige manier van bewegen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in