Overslaan en naar de inhoud gaan

De beste commercials op Youtube in 2013

Turkish Airlines, Evian en Dove zijn de merken achter de best bekeken commercials op YouTube in 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Youtube 2013 Ads Rewind video komen ze allemaal nog een keer voorbij: de commercials die we wél wilden zien dit jaar.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

18 commercials die in 2013 (wereldwijd) het meest bekeken en gedeeld werden, en waarover het meest gepraat werd. Volgens Youtube ‘kenmerken deze video’s zich door hun creatieve vrijheid, en hebben de merken hun best gedaan om het publiek, waar ook ter wereld, in het hart te raken’.

In de video zie je commercials uit alle continenten. Onder andere Evian, Honda, Turkish Airlines,  Guerlain, Coca-Cola, Unilever Lifebuoy,  LG, Dove en Playstation. Zij wisten wereldwijd een groot publiek te bereiken en stegen daardoor flink op de van YouTube. Maar ook de merken Heineken, Kmart, Oreo en SamsungTV zie je terug in de film.

Een greep uit de lijst:

De Kobe-Messi commercial van Turkish Airlines werd 124.797.890 keer bekeken en telde 11.966 reacties.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De opvolger van de Evian-baby’s was dit keer ook weer goed voor 68.137.695 views en 22,277 reacties.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Honda Hands, 9.841.445 views, 5445 reacties

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Orangina, 4.260.249 views, 10980 reacties

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Guerlain, 3.024.827 views (79 reacties)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De commercial van Unilever voor Life-Buoy, bedoeld voor de regio Azië-Pacific, telde 16.903.601 views, en 1816 reacties.

Coca-Cola, oorspronkelijk voor de Indiase markt: 2.346.865 views, en 2421 reacties

Deze Zuid-Amerikaanse LG-commercial maar ging al snel over grens, met 14.826.276 views ( 2068 reacties)

Een aantal commercials uit Noord-Amerika die ook goed scoorden in Europa:

Dove, 60.832.362 views, 15.900 reacties

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Pepsi, 39.869.784 views, 19.570 reacties

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Playstation, 12.742.348 views, 12673 reacties

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

NBC, 6.142.896 views, 5133 reacties

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in