KPN: '5 procent marktaandeel tv'
KPN claimt een marktaandeel van 5 procent op de totale televisiemarkt en 14 procent marktaandeel op het gebied van digitale televisie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat maakte het concern gisteren bekend. Eind juni 2007 had KPN 337.000 klanten voor zijn tv-diensten, zowel via Digitenne als Interactieve TV (voorheen Mine). Uit de kwartaalcijfers die KPN gisteren publiceerde, blijkt dat het klantenbestand afgelopen jaar met 47 procent is gegroeid.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de afgelopen drie maanden schreven 41.000 huishoudens zich in als tv-klanten bij het telecombedrijf. Dat waren vooral Digitenne-kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMorgen voert KPN nieuwe tv-prijzen in voor klanten die ook internet en telefonie bij het bedrijf afnemen.
Bron: Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid