Kipling kiest voor First Day Of Spring
Het tassenmerk werkt aan een strategische herpositionering.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tassenmerk Kipling werkt aan een strategische herpositionering van het merk in ondersteuning van de wereldwijde groei en maakt content- en influencer marketing speerpunt in haar marketingcampagnes. First Day Of Spring (FDOS) begeleidt Kipling bij deze transitie, van strategieontwikkeling en concepting tot de interne en externe realisatie van platform, content en systemen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Over Kipling
Kipling is het snelst groeiende merk binnen VF Corporation en wordt verkocht in 67 landen aan meer dan 35 miljoen vrouwen. VF Corporation, is global leader in branded lifestyle apparel and footwear, holding more than 30 brands including Vans, TNF, Timberland. Lee
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid