Overslaan en naar de inhoud gaan

Insider tips van British Airways

Agency.com maakte een mooie online campagne voor British Airways om de stad Londen in de wintermaanden te promoten bij het Amerikaanse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Agency.com maakte een mooie voor om de stad Londen in de wintermaanden te promoten bij het Amerikaanse publiek.

related partner content for mobile comes here

In de uiting kun je middels rollover technologie scrollen over de kalender (op dit moment is dat januari), waarbij de dagen opspringen en een 'insider' tip laten zien voor een leuk origineel uitje, in ieder geval niet het geijkte bezoek aan de Big Ben of Madame Tussauds. Zo start zaterdag 7 januari bijvoorbeeld de wintersale bij Harrod's.

Zodra je op een datum drukt, verschijnt een website met daarop de prijs van een vliegticket, direct te boeken.
Enige nadeel is dat in de boekingstool de eerder geselecteerde datum niet automatisch mee verandert.

De voor deze campagne gebruikte 'Insider's Guide to London' is ook uitgebreid te bekijken op de .

Naast de vermelding van het evenement kun je ook details lezen, is er een routebeschrijving en vind je gerelateerde items. Die je vervolgens naar een vriend kunt e-mailen. Op de site worden ook alle lastminute aanbiedingen genoemd en kun je op zoek naar een hotel. Leuk (voor Amerikanen) is de rubriek 'Brit-Speak', die ook tijdens een eerdere campagne, 'Go With Those Who Know', van BA werd ingezet.

'Deze campagne vertelt niet, maar laat zien', aldus Tom Ajello, vice president en creative director van : 'Volgens de traditionele regels van reclamemaken zou je als pay off moeten lezen 'British Airways knows London better than any other carrier', of iets dergelijks, maar nu komt de boodschap, via een interactieve demonstratie van 'hoe goed BA Londen kent', veel beter over.'

BA richt zich met deze campagne op reizigers tussen de 25 en 65 jaar, de uitingen zijn te zien op About Travel, Salon.com, Washington Post, New York Times, Slate, Frommers en Travel Channel.
(via )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in