Overslaan en naar de inhoud gaan

Inschrijving Effie van start

Adverteerders en bureaus kunnen vanaf nu cases inzenden om mee te dingen naar de EffieAwards 2011 van Vea en BVA.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle cases met EffiePotentieel moeten uiterlijk op vrijdag 1 juli 2011 bij de EffieOrganisatie binnen zijn. Bij de Effie staat het leren om effectieve campagnes te maken centraal. De focus ligt dan ook op de resultaten van de communicatiecampagnes en de strategische keuzes die hieraan ten grondslag liggen. De Effie kent drie inzendcategorieën: gedragscampagnes, merkcampagnes en bewustwordingscampagnes.

related partner content for mobile comes here

Effie kent drie deeljury’s met zes deskundigen; twee vertegenwoordigers van bureaus, twee van adverteerders en twee onafhankelijke experts. Uiteindelijk bepaalt een hoofdjury met een aparte voorzitter en vertegenwoordigers van de deeljury’s wie er met een Effie naar huis gaat. Er zijn geen nominaties vooraf. Alle inzenders horen pas tijdens de uitreiking of ze een Effie krijgen of niet.

Dit jaar maakt de EffieOrganisatie geen gebruik van deelnameformulieren in PDF, maar van een online inzendmodule op . Daarmee kunnen deelnemers hun case handig online invullen en versturen. Op de Effie website staat ook alle informatie en regels voor deelname aan Effie 2011.

De uitreiking van de EffieAwards is op woensdag 12 oktober 2011.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in