Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoera voor de HEMA

Hiep, hiep, hoera; de HEMA is jarig! Ons meest bekende en dierbare warenhuis is al 80 jaar een welklinkend succes en het lijkt maar niet op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiep, hiep, hoera; de is jarig! Ons meest bekende en dierbare warenhuis is al 80 jaar een welklinkend succes en het lijkt maar niet op te houden.

related partner content for mobile comes here

Om het te vieren is HEMA op de retro-tour gegaan. De populaire folder is doorspekt met foto's van vroeger en daarvoor, er zijn speciale theedoeken en last-but-not-least is er een speciaal logo voor de tachtigste verjaardag. Ook kunnen 80-jarigen (en die daarom heen zwermen) aanstaande zaterdag bij de HEMA.

Op de site van de HEMA ziet het er ook allemaal lekker retro uit en stiekem zijn er steeds meer producten en diensten online te bestellen. Het Thuiswinkel waarborg pronkt nu ook op de site. En dit alle terwijl HEMA nog niet eens heel veel ruchtbaarheid aan de online mogelijkheden heeft gegeven. De focus blijft bij de succesvolle winkels.

Het feest van HEMA kan tot in de eeuwigheid doorlopen. De winkel is alom geliefd en weet zich steeds weer te vernieuwen. De HEMA heeft dan ook een bijzondere plek in het hart van de Nederlander. Er is niet voor niet een boek over Nederlandse expats dat heet.
Laten we eerlijk zijn, de HEMA is gewoon goed, en dat feestje vieren we dan ook maar al te graag mee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in