Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe KLM reageert na bedrog van een 'trouwe' klant

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ze waren lange tijd samen in de wolken, maar momenteel vliegt Sidney een toontje lager..  

related partner content for mobile comes here




1. Deze jongeman dacht weg te komen met een onveilige vliegpartij..
 


2. Maar hij komt zelf bedrogen uit.
 


3. En KLM is enigszins gekwetst.
 


4. Erg spijtig, want ze gaan waaay back samen.
 


5. Sidney probeert zijn sorry-serenade kracht bij te zette met deze collage.
 


6. Maar uiteindelijk is er maar één manier om het goed te maken.
 



Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Awards
De nominaties van De Beste Social Awards 2017 zijn onlangs bekend gemaakt. Stem nu op jouw favoriet in de publieke categorieën en bekijk de nominaties voor De Beste Social Awards - Business 2017.
 



Awards
De nominaties van De Beste Social Awards 2017 zijn onlangs bekend gemaakt. Stem nu op jouw favoriet in de publieke categorieën en bekijk de nominaties voor De Beste Social Awards - Business 2017.
 

 nu op jouw favoriet in de publieke categorieën en

bekijk de nominaties voor De Beste Social Awards - Business 2017.
 


 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in