Overslaan en naar de inhoud gaan

HipTV en TTG met Clip'It

Streaming content bedrijf HipTV en de Telegraaf Tijdschriften Groep (TTG) komen dit najaar met een site die volledig gericht is op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met Clip’It moet de bezoeker een eigen podium krijgen en profiteren van gratis home made entertainment. Op worden actuele thema’s gepresenteerd, met de uitnodiging de eigen creativiteit en interpretatie op dit thema los te laten.
Via de site kunnen eenvoudig eigen filmpjes geplaatst worden. Via een voting systeem kunnen de bezoekers van de site stemmen op hun favoriete inzending. De uiteindelijke winnaar kan, naast eeuwige roem, ook prijzen winnen, zoals een ‘meet & greet’ met een artiest of kaarten voor een evenement rond het betreffende thema.
Naast internet moeten grote events, bekende artiesten en de titels van TTG voor de nodige mediaexposure zorgen. Bij de launch dit najaar zal Clip’It zich primair richten op thema’s en het lezerspubliek van Hitkrant.

related partner content for mobile comes here

Manuel Diez, Commercieel Directeur TTG, zegt over de samenwerking: ‘Wij zijn continu op zoek naar nieuwe, innovatieve vormen van aanbod. Met Clip’It spelen wij in op de ontwikkelingen en consumentenbehoeften op het gebied van digitale media.’
Unico Glorie, chief operating officer van 2waytraffic en verantwoordelijk voor HipTV, zegt: ‘HipTV richt zich op digitale concepten die partijen zoals TTG in staat stellen op innovatieve manieren met hun doelgroep te communiceren. Als onderdeel van 2waytraffic kan HipTV deze concepten ook koppelen aan platforms als tv en mobiel.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in