HipTV en TTG met Clip'It


Met Clip’It moet de bezoeker een eigen podium krijgen en profiteren van gratis home made entertainment. Op Clipit.tv worden actuele thema’s gepresenteerd, met de uitnodiging de eigen creativiteit en interpretatie op dit thema los te laten.
Via de site kunnen eenvoudig eigen filmpjes geplaatst worden. Via een voting systeem kunnen de bezoekers van de site stemmen op hun favoriete inzending. De uiteindelijke winnaar kan, naast eeuwige roem, ook prijzen winnen, zoals een ‘meet & greet’ met een artiest of kaarten voor een evenement rond het betreffende thema.
Naast internet moeten grote events, bekende artiesten en de titels van TTG voor de nodige mediaexposure zorgen. Bij de launch dit najaar zal Clip’It zich primair richten op thema’s en het lezerspubliek van Hitkrant.
Manuel Diez, Commercieel Directeur TTG, zegt over de samenwerking: ‘Wij zijn continu op zoek naar nieuwe, innovatieve vormen van aanbod. Met Clip’It spelen wij in op de ontwikkelingen en consumentenbehoeften op het gebied van digitale media.’
Unico Glorie, chief operating officer van 2waytraffic en verantwoordelijk voor HipTV, zegt: ‘HipTV richt zich op digitale concepten die partijen zoals TTG in staat stellen op innovatieve manieren met hun doelgroep te communiceren. Als onderdeel van 2waytraffic kan HipTV deze concepten ook koppelen aan platforms als tv en mobiel.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid