Overslaan en naar de inhoud gaan

Hiemstra alweer weg bij SRM

Koud anderhalve maand na zijn aantreden als directeur van marketingopleidingsinstituut SRM is Michiel Hiemstra (ex-Spott.nl,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als aanleiding wordt door SRM aangevoerd het clichématige ‘verschil van inzicht’ tussen Hiemstra en de raad van commissarissen ‘over de implementatie van het uitgestippelde beleid’. De Raad van commissarissen heeft zijn voorzitter, Frans Spits, verzocht als gedelegeerd commissaris de leiding tijdelijk over te nemen.

related partner content for mobile comes here

Hiemstra nam op 1 oktober de taken over van interim-directeur Guido van den Boorn, die een jaar aan het roer stond van het marketingonderwijsinstituut. Hiemstra was eerder adjunct-directeur en partner bij Result DDB, later directielid bij McDonald's en was vorig jaar kortstondig chief marketing officer bij Spott Multichannel, waar dit jaar weer de stekker uit is getrokken.

SRM heeft al langer problemen met de leiding van het bedrijf. Van der Boom was aangetrokken na een tumultueuze directiewisseling. In korte tijd vertrokken de algemeen directeur en twee adjunct-directeuren: Frans Donders, Peter Geval en Frank Regtvoort. Het bedrijf kampte bovendien met verliezen uit het verleden en een verouderend cursusaanbod.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in