Heks’nkaas start YouTube-serie over borrels
Socialmediamarketingbureau C2B produceert de serie


De Nederlandse smeerdip introduceert een videoserie op YouTube. Vanaf september gaan presentatoren Mark Simoons en Jantien Euwe iedere week op bezoek bij een borrel.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Logisch
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKarla van ’t Hag, Brand Manager van Heks’nkaas, vindt een Heks'nkaas-serie heel logisch: ‘Na een landelijke Borreltest, opstellen van een Borrel Bucketlist en WhatsApp borrelservice via WhatsApp, kon een YouTube-serie niet uitblijven.’
Het presentatieduo trekt in een groene Heks’nkaas-oldtimer door het land om te zien hoe er in Nederland wordt geborreld. De bloggers van Chickslovefood.com en Gewoon wat een studentje 's avonds eet kijken met het duo mee.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid