
De Nederlandse smeerdip introduceert een videoserie op YouTube. Vanaf september gaan presentatoren Mark Simoons en Jantien Euwe iedere week op bezoek bij een borrel.
Logisch
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPKarla van ’t Hag, Brand Manager van Heks’nkaas, vindt een Heks'nkaas-serie heel logisch: ‘Na een landelijke Borreltest, opstellen van een Borrel Bucketlist en WhatsApp borrelservice via WhatsApp, kon een YouTube-serie niet uitblijven.’
Het presentatieduo trekt in een groene Heks’nkaas-oldtimer door het land om te zien hoe er in Nederland wordt geborreld. De bloggers van Chickslovefood.com en Gewoon wat een studentje 's avonds eet kijken met het duo mee.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee