Heineken zet voor de US Open gamification via Instagram in
Reclamebureau Wieden & Kennedy New York heeft voor Heineken de "Crack the U.S. open" campagne ontwikkeld, waarbij je via een Instagram…
Met de Instagram app kun je vanaf dinsdag 3 september via @Crack_the_US_Open het stadion in panorama zien verdeeld over diverse foto's (zie bijlae). Via @Heineken zullen er vervolgens diverse aanwijzingen gestuurd worden, waarnaar je bij de juiste foto het 'codewoord' moet plaatsen. Wanneer je de eerste bent die het juiste codewoord als comment plaatst, win je 2 tickets voor de finale van dit tennistoernooi.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidHere are the information who have the latest features of google chrome.
https://windowsclassroom.com/chrome-bookmarks-location/