Heineken zet voor de US Open gamification via Instagram in
Reclamebureau Wieden & Kennedy New York heeft voor Heineken de "Crack the U.S. open" campagne ontwikkeld, waarbij je via een Instagram…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de Instagram app kun je vanaf dinsdag 3 september via @Crack_the_US_Open het stadion in panorama zien verdeeld over diverse foto's (zie bijlae). Via @Heineken zullen er vervolgens diverse aanwijzingen gestuurd worden, waarnaar je bij de juiste foto het 'codewoord' moet plaatsen. Wanneer je de eerste bent die het juiste codewoord als comment plaatst, win je 2 tickets voor de finale van dit tennistoernooi.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidHere are the information who have the latest features of google chrome.
https://windowsclassroom.com/chrome-bookmarks-location/