Coca Cola brengt mobile experience via de browser


Alle sensoren van de mobiele telefoon worden door deze campagne geprikkeld om de Coca Cola experience over te brengen. The Taste of Happiness wordt door het frisdrankmerk in 61 creatieve animated gifs, video's en games bewaarheid. Hiervoor worden er 61 unieke urls gebruikt die allemaal het Ahh effect centraal hebben staan. Startend met ahh.com tot en met ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.com. Gelukkig zijn alle creaties verzameld op ahh.com en is het niet nodig om steeds een url in te tikken.
Veel bedrijven willen een 'Mobile Experience' voor hun klanten creëren, maar blijven vaak steken in de beperkingen van het kleine scherm om echt een ervaring over te brengen. Mijn inziens is het Coca Cola gelukt om echt een mobile experience neer te zetten en met een dikke laag creativiteit de mobiele grenzen van HTML5 op te zoeken. Coca Cola - The AHH-effect is ontwikkeld door Wieden+Kennedy.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCheck dus even Ahh.com op je mobiel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid