Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca Cola brengt mobile experience via de browser

Coca Cola's Ahh-campagne is een zucht van verlichting op gebied van HTML5.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle sensoren van de mobiele telefoon worden door deze campagne geprikkeld om de Coca Cola experience over te brengen. The Taste of Happiness wordt door het frisdrankmerk in 61 creatieve animated gifs, video's en games bewaarheid. Hiervoor worden er 61 unieke urls gebruikt die allemaal het Ahh effect centraal hebben staan. Startend met tot en met . Gelukkig zijn alle creaties verzameld op en is het niet nodig om steeds een url in te tikken.

related partner content for mobile comes here

Veel bedrijven willen een 'Mobile Experience' voor hun klanten creëren, maar blijven vaak steken in de beperkingen van het kleine scherm om echt een ervaring over te brengen. Mijn inziens is het Coca Cola gelukt om echt een mobile experience neer te zetten en met een dikke laag creativiteit de mobiele grenzen van HTML5 op te zoeken. Coca Cola - The AHH-effect is ontwikkeld door .

Check dus even op je mobiel.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in