Focus 1 Advertising in zee met Boomerang Media
Boomerang Media is een strategische samenwerking aangegaan met Focus 1 Advertising dat zich richt op toiletreclame.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het netwerk van Focus 1 bestaat uit circa 250 trendy locaties en werd in 1999 door Marc Ploemen opgericht. De gecombineerde netwerken bieden de adverteerders een landelijk netwerk van circa 750 gezichtsbepalende locaties en 3100 panelen. ´Door het uitgebreide pakket van Boomerang is het nu veel makkelijker om toiletreclame te combineren met andere media`, aldus Ploemen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Eerder ging Boomerang al een samenwerkingsverband aan met Silverline Media, eveneens gespecialiseerd in toiletreclame.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid