Overslaan en naar de inhoud gaan

Flying Dutchman naar Hemels

Hemels heeft Flying Dutchman Magazine, het relatiemagazine van KLM, overgenomen van Media Partners.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanmiddag wordt het eerste nieuwe Flying Dutchman bij Hemels uitgereikt door Onno van den Brink, directeur KLM Nederland aan één van de initiatiefnemers van het blad, de heer Woltman. Hemels gaat de twintig jaar bestaande titel maken onder leiding van creative director Rupert van Woerkom. Volgens directeur Jeroen Hemels werd er twee maanden terug een shortlist samengesteld met daarin de huidige uitgever Media Partners, ReadersHouse en vdBJ Groep. ‘Een maand geleden heeft KLM besloten dat het blad naar ons zou gaan.’ Volgens Hemels zocht KLM naar ‘mogelijk een andere oplossing’ voor Flying Dutchman Magazine. Het blad wordt vernieuwd. ‘We gaan dingen anders doen. We willen meer travellers interest brengen. Alles wat in het blad gebeurt moet door de ogen van de ontvanger gezien worden.’ Ook nieuw is een tweejaarlijks leasure magazine met de naam Holidays, die bij het blad wordt bijgesloten. Daarin staat het reisaanbod van diverse reisorganisaties. Flying Dutchman Magazine wordt verspreid onder 160.000 lezers.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in