Flying Dutchman naar Hemels


Vanmiddag wordt het eerste nieuwe Flying Dutchman bij Hemels uitgereikt door Onno van den Brink, directeur KLM Nederland aan één van de initiatiefnemers van het blad, de heer Woltman. Hemels gaat de twintig jaar bestaande titel maken onder leiding van creative director Rupert van Woerkom. Volgens directeur Jeroen Hemels werd er twee maanden terug een shortlist samengesteld met daarin de huidige uitgever Media Partners, ReadersHouse en vdBJ Groep. ‘Een maand geleden heeft KLM besloten dat het blad naar ons zou gaan.’ Volgens Hemels zocht KLM naar ‘mogelijk een andere oplossing’ voor Flying Dutchman Magazine. Het blad wordt vernieuwd. ‘We gaan dingen anders doen. We willen meer travellers interest brengen. Alles wat in het blad gebeurt moet door de ogen van de ontvanger gezien worden.’ Ook nieuw is een tweejaarlijks leasure magazine met de naam Holidays, die bij het blad wordt bijgesloten. Daarin staat het reisaanbod van diverse reisorganisaties. Flying Dutchman Magazine wordt verspreid onder 160.000 lezers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid