Overslaan en naar de inhoud gaan

Groei bezoek sites vliegtuigmaatschappijen

Sites van luchtvaartmaatschappijen zijn in Europa populairder dan ooit. Sinds oktober vorig jaar is het bezoek aan de sites met 118 procent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lufthansa is de grootste online luchtvaartmaatschappij, ook KLM doet het goed, meldt Nielsen//NetRatings in recent onderzoek. De hoogste groeicijfers worden behaald in Duitsland en Italië. Daar steeg het aantal bezoeken (unieke bezoekers) met respectievelijk 142 en 139 procent. De groei in Duitsland wordt voornamelijk veroorzaakt door Lufthansa, dat 442 procent meer bezoeken noteerde in juli van dit jaar vergeleken met een jaar geleden. De grootste groeier na Lufthansa is British Airways, dat 170 procent meer bezoeken kreeg. KLM staat op een derde plaats met een groei van 137 procent. Opvallend is wel dat bezoekers aan de site van KLM er aanzienlijk korter blijven dan bij de sites van andere luchtvaartmaatschappijen. Gemiddeld ligt de bezoektijd bij sites van Europese luchtvaartmaatschappijen op dertien tot veertien minuten, bij KLM noteerde Nielsen//NetRatings 5,44 minuten. De sterkste groeiers zijn daarmee niet de budget-airlines die sterk inzetten op online verkoop, zoals Easyjet en Ryanair, maar juist de traditionele partijen (Emerce).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in