Overslaan en naar de inhoud gaan

Etcetera werkt voor ‘mondiaal groeimerk’ Bavaria 8.6

8.6 is een ‘krachtig blond bier’ dat vooral wordt verkocht in Europese en Afrikaanse markten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Etcetera ontwikkelde een internationale communicatiestrategie en een campagne voor Bavaria 8.6 die in Nederland, Frankrijk en Italië gaat lopen.

related partner content for mobile comes here

Pamela Slettenaar, global marketing manager van het als mondiaal groeimerk bestempelde 8.6, over de keuze voor Etcetera: &;Etcetera heeft een sterke reputatie in het bouwen impactvolle communicatieplatforms voor merken. Hun internationale  ervaring is belangrijk bij het realiseren van onze groeidoelstellingen.&;

Dick van der Lecq, directeur bij Etcetera vindt het &;geweldig&; om voor het familiebedrijf Bavaria en het biermerk 8.6 te mogen werken en noemt de groeiambitie aanstekelijk en goed passend bij de waarden waar Etcetera als bedrijf zelf voor staat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in