Etcetera werkt voor ‘mondiaal groeimerk’ Bavaria 8.6
Etcetera ontwikkelde een internationale communicatiestrategie en een campagne voor Bavaria 8.6 die in Nederland, Frankrijk en Italië gaat lopen.
Pamela Slettenaar, global marketing manager van het als mondiaal groeimerk bestempelde 8.6, over de keuze voor Etcetera: 'Etcetera heeft een sterke reputatie in het bouwen impactvolle communicatieplatforms voor merken. Hun internationale ervaring is belangrijk bij het realiseren van onze groeidoelstellingen.'
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamDick van der Lecq, directeur bij Etcetera vindt het 'geweldig' om voor het familiebedrijf Bavaria en het biermerk 8.6 te mogen werken en noemt de groeiambitie aanstekelijk en goed passend bij de waarden waar Etcetera als bedrijf zelf voor staat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid