Overslaan en naar de inhoud gaan

DWWA: Monsterboard’s Monstercoach

Met de komst van social networks als Linkedin zou je denken dat dit ten koste gaat van de bekende vacaturesites. Maar je kunt social media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Welkom! Ik ben Freek Jordans, de online carrière coach van . Ik plaats regelmatig tips, tricks en carrière-advies op de Hyves Quarters van Monsterboard, maar je kunt mij ook altijd persoonlijk vragen stellen. Samen met Team Monsterboard.nl, sta ik altijd voor je klaar!’

related partner content for mobile comes here

Zo valt te lezen op het Hyvesprofiel van Freek Jordans, de Monster Coach. Hij is ook te vinden op Facebook, Twitter, Linkedin en YouTube, waar onder andere video’s met adviezen staan.

Monsterboard zoekt werkzoekenden dus op in de online netwerken waar ze actief zijn. En elke netwerksite heeft zo zijn eigen bijzonderheden. Via LinkedIn kom je bijvoorbeeld te weten dat Freek Jordans als HR-professional heeft gewerkt en dat hij les heeft gegeven in het P&O-vak bij Hogeschool InHolland.

Freek heeft 159 vrienden op Hyves, op Facebook zijn dat er inmiddels 704. De coach is met name online te vinden, maar organiseert ook offline bijeenkomsten over dit onderwerp.
Die worden dan weer gefilmd, met leuke testimonials op Youtube tot gevolg.

En op zie je ook wat privétweets langskomen.

Slim gekozen social mediastrategie: Monsterboard toont met de hulp van social media simpel aan waar hun eigen meerwaarde ligt. Online wordt een sympathiek beeld van de vacaturesite als thoughtleader neergezet. Dat levert fans op, waarna Monsterboard nog meer fans kan oogsten offline. En dat weer kan terugkoppelen online. Goed bedacht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in