Dirk en WNF winnaars Dagbladgoud 2008
Dat maakt Cebuco bekend. In de week van 2 maart was de publieksverkiezing van de beste dagbladadvertentie van het jaar. Zo'n 52.000 mensen brachten via dagbladgoud.nl hun stem uit. Het is de vierde keer dat Dagbladgoud wordt uitgereikt.
Dagbladgoud bestaat uit een publieksprijs en een vakprijs. De vakjury, die dit jaar bestond uit voorzitter Léon Bouwman (hoofdredacteur Adformatie), Nico Hilhorst (directeur M2Media & More), Marcel Hartog (creative director Publicis), Dylan de Backer (creative director DDB Amsterdam), Sander Fauth (manager Media Communicatie KPN), Maureen Snertring (manager Marketing Communicatie Sony Ericsson) en Tom Tempelman (directeur NRp Dagbladen en voorzitter Cebuco-bestuur), koos eerder al uit alle inzendingen 'Moederdag' van Volkswagen tot winnaar van Vakgoud 2008.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe vakjury wees ook een Multigoud-winnaar aan: de stimuleringsprijs voor de beste multimediale campagne waarbij ook dagbladen werden ingeschakeld. Juryvoorzitter Léon Bouwman: 'In de winnende campagne “Waar zijn we mee bezig?” van Achmea is de boodschap eenduidig overgebracht via de verschillende media; de campagne met een heldere boodschap via de IM’ers in de krant had een groot bereik. Strategisch is het een sterke campagne. De krachtige copy - die bijna ambachtelijk genoemd werd door een van de juryleden - en de consistentie waren doorslaggevend.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid