Overslaan en naar de inhoud gaan

De transumer

De transumer komt eraan! Of is er eigenlijk al. Het typische consumentengedrag van de reiziger is zich aan het vertalen naar ons dagelijkse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De transumer komt eraan! Of is er eigenlijk al. Het typische consumentengedrag van de reiziger is zich aan het vertalen naar ons dagelijkse leven, aldus .

related partner content for mobile comes here

De transumer verteert ervaringen, experiences, vecht tegen verveling, ontdekt graag en wil niet al te veel bezittingen hebben, want dat geeft alleen maar zorgen. Het is dus leasen en huren geblazen!

Interessant in mijn ogen en subtiel anders dan de snelle consument die we al kenden. Want de transumer is niet gehaast of gestresst, maar kiest bewust voor deze lifestyle. Weliswaar vanuit een zeker tijdsgebrek, maar toch heel bewust.

Zeker al zichtbaar (zoals gewoonlijk met trends:-) in de grote steden. Het aardige is dat Trendwatching meteen een grote lijst suggesties geeft van artikelen en diensten waarmee je op deze trend kunt inspringen. Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in