Overslaan en naar de inhoud gaan

De Jeugd van Tegenwoordig geeft 'tijdloze interpretatie' aan Tele2-campagne

Het is voor het eerst dat de complete hiphop-groep verschijnt in een commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

 tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Volgens Tele2 zijn ouderen tegenwoordig net zo online als jongeren en consumeren ze net zo veel data. Om te laten zien dat ook pensionado’s met een gerust hart ‘het internet leeg kunnen trekken’, maakte de provider De Jeugd van Tegenwoordig voor zijn campagne 40 jaar ouder.

De Ouderen van Tegenwoordig

In de commercial genieten ‘De Ouderen van Tegenwoordig’ van hun pensioen en laten ze zien goed over weg te kunnen met de hedendaagse techniek. Zo goed, dat er zelfs ruimte is voor een ‘gebbetje’ hier en daar.

‘In november vorig jaar startte Tele2 een merkcampagne met een ander geluid, een nieuw gezicht en een frisse boodschap’, vertelt , managing director brand & communications Tele2. Met de kracht van ons mantra en de aanstekelijkheid van muziek zijn we tot een prachtige opvolger van onze eerste campagne gekomen. Wij bieden data, zoveel je maar wilt, voor iedereen.&;

Eerder dit jaar lanceerde Tele2 voor zijn jongste doelgroep een ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’-campagne met tieneridolen .

De commercial is vanaf 19 april online en op televisie te bekijken:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Creative agency: INDIE Amsterdam
Production Company: Caviar Content
Director:  Henry Scholfield
Executive Producer:  Eva van Riet
Producer:  Cléo Steyfkens
D.O.P.; Dimitri Karakatsanis
Editor:  Johnny Rayner
Post-Production company: Darlings
Muziek: De Jeugd Van Tegenwoordig
Geluid: Audentity
Niels den Otter
Studio Alfred Klaasen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in