Overslaan en naar de inhoud gaan

De beste inhakers van bedrijven over Sinterklaas in ons land

Het meest bijzondere werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nog maar twaalf nachtjes slapen en dan worden we (hopelijk) overspoeld met cadeautjes van de Sint. Maar een feest alleen voor kinderen is het zeker niet, want ook veel enthousiaste bedrijven haken liever in dan af.  

related partner content for mobile comes here

1. Hornbach ziet wel potentie.

   

 

2. Bol.com introduceert een nieuwe betaalmethode.

 

 

3. Albert Heijn helpt je zelfs met je surprise.

 

 

4. Bolletje bedenkt een creatieve video over de intocht.

 

 

5. (Chocolade)letterlijk en figuurlijk.  

 

6. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om de Sint.  

 

7. En volgens Slagharen heeft Sinterklaas wat ontspanning nodig.

  8. Loesje bedenkt weer een leuke spreuk.

  9. Transavia biedt hun vliegtuig aan.

 

10. Coolblue past hun leveringsmethode aan.

 

 

11. En Het Rode Kruis waarschuwt nog even voor de gevaren.

  12. Maar dit lied van Bol.com is toch wel de opvallendste inhaker.

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in