De beste inhakers van bedrijven over Sinterklaas in ons land
Nog maar twaalf nachtjes slapen en dan worden we (hopelijk) overspoeld met cadeautjes van de Sint. Maar een feest alleen voor kinderen is het zeker niet, want ook veel enthousiaste bedrijven haken liever in dan af.
1. Hornbach ziet wel potentie.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
2. Bol.com introduceert een nieuwe betaalmethode.
3. Albert Heijn helpt je zelfs met je surprise.
4. Bolletje bedenkt een creatieve video over de intocht.
5. (Chocolade)letterlijk en figuurlijk.
6. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om de Sint.
7. En volgens Slagharen heeft Sinterklaas wat ontspanning nodig.
8. Loesje bedenkt weer een leuke spreuk.
9. Transavia biedt hun vliegtuig aan.
10. Coolblue past hun leveringsmethode aan.
11. En Het Rode Kruis waarschuwt nog even voor de gevaren.
12. Maar dit lied van Bol.com is toch wel de opvallendste inhaker.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid