
De sneaker vormt de basis achter ieder ontwerp. De collectie is bedoeld voor ‘meiden in het uitgaansleven’ en maakt deel uit van het nieuwe 'Step in a Coca-Cola Light night out'-concept, waarmee de drankengigant deze doelgroep wil aanspreken.
Coca-Cola Light blijkt namelijk het favoriete niet-alcoholische drankje onder vrouwen en schoenen zijn hun passie, aldus Coca Cola.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe enkellaarsjes en pumps liggen vanaf half februari in de winkels. Coca Cola Light-drinkers krijgen dan 25 procent korting op de collectie en maken kans op een geheel verzorgd avondje uit, inclusief een gratis paar schoenen.
Eerder ontwierpen Judith Osborn en Jan Taminiau exclusieve schoenen voor Sacha.
Bron: AD
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee