Overslaan en naar de inhoud gaan

Cartoon Network-baas weg na mislukte reclamestunt

De baas van de Amerikaanse zender Cartoon Network, Jim Samples, heeft ontslag genomen nadat een reclamestunt uitmondde in terreuralarm in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de stad ontstond veel onrust toen eind januari verdachte pakketjes voorzien van lichtjes werden gevonden. Ter promotie van de tekenfilmserie 'Aqua Teen Hunger Force' hadden reclamemakers van Cartoon Network de pakketjes achtergelaten op diverse plekken in de stad. Bruggen en wegen werden uit voorzorg afgesloten en de reddingsdiensten werden in de hoogste staat van paraatheid gebracht.

related partner content for mobile comes here

Samples maakte zijn terugtreden vrijdag bekend aan het personeel. De bedenkers van de reclamestunt stemden eerder deze week in met het betalen van 2 miljoen dollar aan schadeloosstelling. De reclamestunt is daarmee ook nog een dure flop geworden. Volgens de meest recente kijkcijfers hebben niet meer mensen naar 'Aqua Teen Hunger Force' gekeken dan voor de stunt (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in