Overslaan en naar de inhoud gaan

Canon Europe lanceert driejarenmerkstrategie ‘Come and See’

Het merk zegt dat het zijn grootste through-the-line merkcampagne voor consumenten tot nu toe is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als onderdeel van een driejarige communicatiestrategie wil Canon met de pay-off ‘Come and See’ ‘consumenten aanmoedigen bewust naar de wereld te kijken en mensen inspireren om verrijkende en inspirerende verhalen vast te leggen die zich in het dagelijkse leven afspelen’.

related partner content for mobile comes here

De campagne is een van de belangrijkste pijlers van Canons nieuwe communicatiestrategie in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Canon: ‘Nu consumenten op een andere manier foto’s maken en delen, wil Canon nieuwe mogelijkheden benutten om hen te inspireren en ondersteunen tijdens de zich steeds verder ontwikkelende fotografische reis.’

De campagne begint met twee ‘Come and See’-verhalen.

De eerste toont een Calcio Storico-wedstrijd: een historisch voetbalspel (in Florence).

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Het tweede verhaal laat een kudde stadsherten in Engeland zien.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De tv-commercial is geproduceerd en geregisseerd door de Britse filmmaker Jonathan Glazer.

De campagne moet via alle marketingkanalen binnen EMEA tot leven komen. De printcampagne loopt in lifestyle magazines en technische consumentenbladen. De campagne krijgt ook invulling via banner-activering en sociale media. De ATL-content en -middelen worden ondersteund om consumenten te betrekken bij de ‘Come and See’-commercials. Dit gebeurt in combinatie met de uitnodiging om persoonlijke verhalen en speciale momenten te delen via sociale media.

POS-materiaal is op productniveau ontwikkeld voor zowel in-store gebruik als om klanten te informeren.

Om de campagne en de driejarenstrategie tot leven te brengen, heeft Canon een ontwikkeld die consumenten een blik achter de schermen geeft van de verhalen in de campagne. Op de site zijn ook verhalen te vinden over de gebruikte technologie.

JWT, Canon Europe’s vaste reclamebureau is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het creatieve traject, Fever voor PR en PHD voor de ontwikkeling van de pan-EMEA mediastrategie.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in