Overslaan en naar de inhoud gaan

'Cannes’ vernieuwt betaalde site

Cannes Lions, het internationale filmfestival heeft samen met Xtreme Information een geheel vernieuwde betaalde website gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de site zijn meer dan 70.000 Cannes Lions-winnaars te zien, verspreid over alle disciplines. Daarvoor moet uiteraard worden betaald. Via de vernieuwde site kan ook het werk van een individuele artdirector of adverteerder worden bekeken.

related partner content for mobile comes here

Een is een dagelijkse actualisering met de beste internationale reclame-uitingen. De site gaat dus rechtstreeks de concurrentie aan met de activiteiten van het Amerikaanse Advertising Age (onder meer AdCritic) en het eveneens Amerikaanse AdForum. Cannes Lions claimt nu dat zijn site ‘the world’s best advertising resource’ is. Geïnteresseerden kunnen via een gratis proef van een week doen, meldt de in Londen gevestigde organisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in