Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: slechts eenmaal goud en eenmaal zilver

Twee printLeeuwen voor Nederland in Cannes, zo werd gisteravond bekend. Een gouden, voor Neboko’s Discovery Channel-advertenties, en een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederlandse bureaus hadden voor beide categorieen 150 keer ingestuurd, 96x voor print en 54x voor outdoor. In totaal vielen er 107 bekroningen: 29 gouden, 38 zilveren en 40 bronzen Leeuwen. De Shortlist bestond uit 697 van de 9077 inzendingen. De Verenigde Staten en Brazilië haalden het grootste aantal prijzen op (ieder 15). Maar Engeland nam de meeste gouden Leeuwen mee naar huis (7) En de Press Grand Prix, voor de Club 18-30 campagne van Saatchi & Saatchi London. In de categorie Posters werd een Grand Prix uitgereikt aan Leo Burnett Oslo, dat een campagne maakte voor de plaatselijke Piercing Studio.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in