Cannes: slechts eenmaal goud en eenmaal zilver
Twee printLeeuwen voor Nederland in Cannes, zo werd gisteravond bekend. Een gouden, voor Neboko’s Discovery Channel-advertenties, en een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederlandse bureaus hadden voor beide categorieen 150 keer ingestuurd, 96x voor print en 54x voor outdoor. In totaal vielen er 107 bekroningen: 29 gouden, 38 zilveren en 40 bronzen Leeuwen. De Shortlist bestond uit 697 van de 9077 inzendingen. De Verenigde Staten en Brazilië haalden het grootste aantal prijzen op (ieder 15). Maar Engeland nam de meeste gouden Leeuwen mee naar huis (7) En de Press Grand Prix, voor de Club 18-30 campagne van Saatchi & Saatchi London. In de categorie Posters werd een Grand Prix uitgereikt aan Leo Burnett Oslo, dat een campagne maakte voor de plaatselijke Piercing Studio.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid