Consortium online uitgevers voor advertentierruimte
Vijf online uitgevers hebben in de VS een consortium gevormd onder de naam At-Work Brand Network om advertentieruimte te verkopen voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
AT&T Wireless wordt de eerste adverteerder op de sites van At-Work. Doel van het consortium is adverteerders toegang geven tot een breed publiek van internetgebruikers op het werk. ‘Dit is een aantrekkelijke demografische doelgroep voor adverteerders’, aldus Jeff Lanctot van Avenue A, een van de interactieve bureaus voor AT&T Wireless. De doelgroep bestaat hoofdzakelijk uit mensen tussen de 18 en 34 met hoge inkomens, aldus Adage. ‘De uren overdag zijn voor internet primetime. Overdag adverteren is de nieuwe trend in online advertising’, zegt Lanctot.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid