Overslaan en naar de inhoud gaan

Consortium online uitgevers voor advertentierruimte

Vijf online uitgevers hebben in de VS een consortium gevormd onder de naam At-Work Brand Network om advertentieruimte te verkopen voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AT&T Wireless wordt de eerste adverteerder op de sites van At-Work. Doel van het consortium is adverteerders toegang geven tot een breed publiek van internetgebruikers op het werk. ‘Dit is een aantrekkelijke demografische doelgroep voor adverteerders’, aldus Jeff Lanctot van Avenue A, een van de interactieve bureaus voor AT&T Wireless. De doelgroep bestaat hoofdzakelijk uit mensen tussen de 18 en 34 met hoge inkomens, aldus Adage. ‘De uren overdag zijn voor internet primetime. Overdag adverteren is de nieuwe trend in online advertising’, zegt Lanctot.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in