Overslaan en naar de inhoud gaan

Omnicom aangeklaagd, opnieuw koersdaling

De koers van Omnicom Group is gisteren opnieuw scherp gedaald nu de New Yorkse firma Wolf Popper namens de aandeelhouders de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De aandelenkoers daalde eergisteren al behoorlijk nadat de Wall Street Journal een artikel over Omnicom publiceerde waarin verslag wordt gedaan van de mogelijk dubieuze manier waarop ’s werelds grootste reclameholding haar acquisities en de daarmee gemoeide betalingen in de boekhouding opvoert. Omnicom’s bedrijfswaarde daalde de afgelopen paar dagen met ongeveer 30 procent naar 10 miljard dollar, aldus Adage. Omnicom komt daarmee onder rivalen Interpublic Group of Cos. en WPP Group. Wolf Popper wil Omnicom nu aanklagen voor onder meer het onjuist weergeven van de financiële situatie en het misleiden van investeerders. Een woordvoerster van Omnicom meldt dat de top van het bedrijf alleen het persbericht van Wolf Popper heeft gezien en dat ‘we het totaal oneens zijn met wat daarin staat’.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in