Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne vd dag: Zuidafrikaanse wijn

Het Zuidafrikaans bureau voor Toerisme laat wijnliefhebbers hun eigen wijnlabel maken en 'ophalen' met een gepersonaliseerde video.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het South African Tourism (SAT) wil de doelgroep 40-plussers online activeren en laten maken met Zuid-Afrika. Omdat wijn een belangrijk interessegebied is voor deze doelgroep ontwikkelde Anyone? een campagne waarin de doelgroep de Zuid-Afrikaanse wijncultuur op een inspirerende manier beleeft, tot aan de voordeur. 

related partner content for mobile comes here

Op kunnen wijnliefhebbers hun eigen wijnlabel maken. Vervolgens kunnen ze deze op virtuele wijze &;ophalen&; bij een van de geselecteerde wijnboeren. 

De video neemt de wijnliefhebber mee op een reis door de Zuid-Afrikaanse wijnvelden. Je krijgt te zien waar &;jouw&; wijn wordt gemaakt, maar  ook elementen uit je eigen Facebook profiel tegen én natuurlijk het eerste flesje met het door jou ontworpen wijnlabel. Voor wit, rood en rosé zijn verschillende video’s geschoten op verschillende wijnboerderijen.

Credits

Bureau: Anyone?
Creatie: Vincent Versluis en Florian Hollander
Strategie: David Barens
Account: Ilona Bobeldijk en Mehrnoesh Forouzandeh
Video productie: Bas John en NoRabbitInTheHat
Digitale productie: Widgets
Klant: Mies Hofman (South African Tourism)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in