Overslaan en naar de inhoud gaan

BTM ontwerpt het nieuwe merk van PLUS

De pitch voor PLUS Moment, het nieuwe merk van PLUS Retail, is gewonnen door de Bataafsche Teeken Maatschappij. Vanaf deze week zijn de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het complete assortiment bestaat uit zo’n 200 producten die voor Kerst in alle PLUS supermarkten zullen liggen.

related partner content for mobile comes here

BTM heeft de naam PLUS Moment bedacht en kreeg opdracht een inspirerend en herkenbaar verpakkingsdesign te ontwerpen waarin het schuine PLUS Moment label centraal staat. ‘De PLUS Moment-producten zijn net even specialer dan het gewone assortiment: met de verrassende producten en bijzondere smaken kan de klant van elk moment een bijzonder moment maken’, aldus PLUS. ‘PLUS Moment inspireert consumenten met lekkere en verrassende producten om van bijzondere momenten echte verwenmomenten te maken. Niet alleen met de feestdagen, maar het hele jaar door als er iets te vieren is. Of gewoon als je de behoefte hebt om even extra te genieten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in