BNN doet gezichten in de uitverkoop


Via advertenties in de Sp!ts, billboards langs de weg en spotjes op tv en radio, worden onder anderen Katja Schuurman, Bridget Maasland en Patrick Lodiers aangeboden voor 10 miljoen euro per persoon. Een van de billboards staat voor de deur van het kantoor van de nieuwe zender van De Mol.
Voorzitter Laurens Drillich van BNN zegt nog geen telefoontje te hebben gehad van Tien om over de prijs te praten. De actie loopt drie dagen.
‘Ik heb het idee dat Nederland gek is geworden. Presentatoren worden voor hoge prijzen weggekaapt en anderen willen dan ook een hoger salaris', zegt de voorzitter. BNN refereert aan de woorden van wijlen voorzitter Bart de Graaff: ‘Je hebt principes en je hebt vaste lasten'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBNN is naar eigen zeggen niet alleen de kleinste maar ook de armste omroep, daarom proberen ze door de uitverkoop van de presentatoren geld te verdienen. Iedereen kost 10 miljoen euro op Jeroen Pauw na, hij staat voor een midlife prijs van 5 miljoen in de etalage. Voor cabaretgroep De Lama's geldt een speciale aanbieding: vijf voor de prijs van vier (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid